שולחן אבירים נפתח

 

שולחן אבירים נפתח מעץ בשישה גדלים לבחירה – עם מנגנון פתיחה נוח במיוחד

שולחן אבירים נפתח בסגנון עיצוב כפרי מקורי, שני רגלי אמצע והגדלות של 80 ס”מ. השולחנות אוכל מיוצרים מעץ מלא ואיכותי בגוון של עץ טבעי וכוללים רגליים אמצעיות חזקות המאפשרות ישיבה ללא הפרעות, משטח אוכל עליון עם טקסטורה עדינה של העץ. ניתן להשיג עם ספסלים ארוכים תואמים וגם כיסאות אוכל כמובן. תוספת טבעית מרהיבה לפינת האוכל בבית או בחללים גדולים. >> מוזמנים לצפות בסרטון הדגמה קצר של אופן הפתיחה של ההגדלה.

מ: 6,900 

הוסף לווישליסט

התאמה אישית, שינויים ותוספות של שולחנות אבירים

מעבר לאפשריות הבחירה של גודל שולחן אבירים אנחנו מציעים לכם מספר אפשרויות נוספות ליצירת שינויים והתאמה אישית של השולחן לצרכיכם. אחת האפשרויות, כמו בתמונה משמאל היא צביעה של המשטח העליון בצבע לבחירה, שחור במקרה הזה. אפשרות נוספת לשינוי, מבלי לאבד את הטקסטורה הטבעית של העץ, היא לשנון גוון על ידי ציפוי לכה כהה יותר. שינויים נוספים שניתן לבצע הם הנמכה או הגבהה של גובה השולחן וזאת על ידי קיצור או הארכת הרגליים.
שולחן אבירים מעוצב
פינת אוכל אבירים נפתחת
שולחן אבירים גדול ארוך
שולחן אבירים גדול ארוך

הזמנת שולחן אבירים ארוך במיוחד

אוהבים שולחנות מעץ טבעי וצריכים פתרונות לאירוח רב משתתפים מבלי להתפשר על שולחן עץ. מצאנו לכך פתרון נחמד - חיבור של שני שולחנות אבירים אחד לשני לאורך ארבעה מטרים. בצורה זו נכנסים בנוחות שישה עשר סועדים כאשר שמרנו על האפקט של עוצמת חומר הגלם המעולה של עץ מלא. בשיטה זו ניתן לחבר שולחנות בגדלים שונים לפי הצרכים. צפו בגדלים הזמינים בסרגל המידות למעלה. לאירוח מוקפד במיוחד ניתן להשיג גם מפות שולחן במידות גדולות במיוחד.
מידה

, , , , ,

אפשרות משלוח

,

מוצרים משודרגים