חוזר בקרוב

ארון אמבט 220

 

ארון אמבט 220 מעץ טבעי בעיצוב מקורי

חדש בגלריה של יעקב טוינה – רהיט מקסים ואיכותי מעץ טבעי מלא המתאים לחדרי רחצה, בתור שידת כיור או בתור אלמנט עיצובי מקסים לכל מטרה. ארון אמבט 220 ס”מ – תוספת מושלמת עם מדף גדול למגבות, סלסלות קש וכדומה. להשיג בגלריה או עם שירות משלוחים ארצי מהיר לבית הלקוח. עכשיו במלאי – מומלץ על ידי הצוות. למשלמים בהעברה בנקאית, מתנה מקסימה מהחנות.

מ: 7,950 

הוסף לווישליסט
ארון אמבטיה מעץ
ארון אמבטיה מעץ מלא

ארונות אמבטיה מעץ מלא בכל מידה שתבחרו

מוזמנים להכיר את השירות החדש בגלריה שלנו - ייצור ארונות אמבטיה בהתאמה אישית. מעתה תוכלו לתכנן את מבנה הארון לפי המידה המתאימה לכם ביותר. השירות מתאים לבונים או משפצים עם תאריך סיום בן מספר חודשים, זמן האספקה המשוער. מוזמנים לתכנן איתנו גם שידות כיור, שידות אמבט ורהיטים נוספים על בסיס הדגמים הקיימים במלאי. למחפשים ארונות עץ באספקה מידית - שאלו אותנו על הדגמים הקיימים במלאי ונשמח לבדוק זמינות.

אילו שינויים ניתן לבצע בארונות?

ניתן לבחור מידות בהתאם לגודל חדרי האמבטיה וברהיט עצמו את החלוקה הפנימית של הדלתות והמגירות. כמובן גם מבנה מדף, מדפים פנימיים, ידיות וכדומה. ניתן להזמין גם צביעה בכל גוון ממניפת הצבעים שבגלריה.

היתרונות בהזמנה של ארון אמבט ושידות כיור בגלריה של יעקב טוינה: 

ראשית, ניתן לראות את המוצר בגלריה. להתרשם מטיב המוצר, סגנון העיצוב, האיכות ומידת הפונקציונליות שלו. על בסיס המוצר הקיים ניתן לערוך שינויים והתאמות ולקבל את אותו המוצר בנתונים שבחרתם. בשונה מהזמנה בנגריות, לא צפויות הפתעות כלשהם במה שתוכנן. שנית, זמני אספקה מהירים במיוחד וכמובן השירות המעולה של טוינה.

מידה

רוחב 208 עומק 46 גובה 78 ס"מ

אפשרות משלוח

,

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ארון אמבט 220”

מוצרים משודרגים