ספסל עץ משענת

 

ספסל עץ משענת מעץ לגינה והמרפסת בעיצוב מקורי

איזה רהיט מדליק – ספסל עץ משענת בגוונים טבעיים חמים. תוספת זוגית או תלת מושבית מדליקה לפנים הבית או לחוץ. מתאימה במיוחד לגינות ומרפסות או בתור פריט עיצובי העומד בפני עצמו. עכשיו בגלריה או עם שירות משלוחים ארצי מהיר לבית הלקוח. מלאי מוגבל ביותר, מומלץ.

מ: 1,290 

הוסף לווישליסט
ספסל עץ בכניסה לבית
ספסל עץ בכניסה לבית

ספסל מעוצב מעץ בכניסה לבית הוא פריט פופולרי המציע מספר יתרונות ושימושים נהדרים:

  1. פונקציונליות: ספסל מעוצב בכניסה לבית מספק מקום נוח לישיבה ונוחות למבקרים. הוא מאפשר לאנשים להתנות ולהתחיל להתכונן להיכנס לבית, להוריד את הנעליים, תיקים וכדומה. זה יכול להיות נוח במיוחד בבתים שבהם נהוג ומקובל להסיר נעליים לפני כניסה לבית.

  2. אסתטיקה: ספסל מעוצב מעץ בכניסה לבית משדרג את המראה הכללי של הכניסה ויוצר אווירה של עומק וחמימות. הגוונים והטקסטורות הטבעיות של העץ מוסיפים אסתטיקה טבעית ואורגנית לסביבה, וניתן לבחור בסגנונות ועיצובים שונים המתאימים לסגנון הבית והטעם האישי שלך.

  3. אחסון נוסף: ספסל מעוצב מעץ בכניסה לבית יכול להכיל אחסון נוסף לפריטים קטנים כמו נעליים. זה נותן לך את האפשרות לשמור על סדר בכניסה לבית ולאחסן פריטים קטנים במקום נגיש וידידותי.

  4. עמידות: ספסל מעוצב מעץ עשוי להיות עמיד ואיכותי, בהתאם לסוג העץ שנבחר. עץ טבעי כמו עץ אלון או טיק עשוי להתמודד טוב עם התנאים הגיאוגרפיים של מקום הכניסה ולהחזיק לאורך זמן.

  5. מרחב יצירתי: ספסל בכניסה לבית יכול לשמש גם כפלטפורמה לעיצוב ותצוגה. ניתן למקם צמחים על הספסל או לתלות פסים או קישוטים על המשענת. הזיהוי האישי והסגנון שלך יכולים להתבטא במרחב הזה ולתת לכניסה לביתך מראה ייחודי ומיוחד.

לסיכום, ספסל עץ עם משענת בכניסה לבית יכול להיות תוספת מושלמת לעיצוב הפנים של הבית ולקבלת האורחים בצורה נעימה ומזמינה. יש לשים לב למצב האקלים ולשמור על תחזוקה תקופתית כדי לשמור על אמידותו ועל תוחלת חייו של הספסל.

מידה

קטן: רוחב 100 עומק 52 גובה 92 ס"מ, גדול: רוחב 150 עומק 52 גובה 92 ס"מ

אפשרות משלוח

,

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ספסל עץ משענת”

מוצרים משודרגים