שולחן קפה מרוקו

שולחן קפה מרוקו בשני גדלים לבחירה

חדש בגלריה של יעקב טוינה – שולחנות פסיפס מרוקאים בעיצוב צבעוני מקורי. תוספת מושלמת לפינת ישיבה בגינה או המרפסת עם אפשרות לבחירה של דגמים נוספים בגלריה. השולחנות מתאימים לכל תנאי מזג אוויר, כולל רטיבות ושמש ישירה. שולחן קפה מרוקו, אומנות מרוקאית מסורתית. עכשיו בגלריה או עם שירות משלוחים ארצי מהיר.

מ: 990 

הוסף לווישליסט
כסא נוח כחול ושולחן פסיפס מרוקו
כסא נוח כחול ושולחן פסיפס
כסא נוח ושולחנות פסיפס מרוקאי נמוך
כסא נוח ושולחנות פסיפס
שולחנות פסיפס מרוקאים הם פריטי נוי צפון אפריקאים שמציעים ייחודיות וצבעוניות לחלל. הם מיוצרים מחומרי גלם שונים ומעוצבים בצורה אמנותית על ידי אמנים. הנה כמה מאפייניהם: שולחנות פסיפס מרוקאים:
  1. עיצוב ייחודי: השולחנות מעוצבים יחסית באופן ידני, ובהם משתמשים בפסיפס טבעי מגוון, מה שגורם להם להיות ייחודיים ולא כמו שולחנות המיוצרים בתהליכים תעשייתיים.
  2. צבעוניות: הפסיפס המשמש לייצור השולחנות נפוץ בצבעים שונים, כולל אדום, ירוק, כחול, חום ועוד. זה יוצר צבעוניות ושובי צבעים במראה הסופי.
  3. אמנות מקורית: המומחיות שבייצור ובעיצוב השולחנות דורשת מיומנות גבוהה ועבודה ידנית, מה שמקנה להם רגש של אמנות ויצירה.
שולחנות קפה מפסיפס:
  1. אסתטיקה ייחודית: הפסיפס הטבעי שיש שולחן קפה כחול או בכל גוון אחר, מקנה להם מראה ייחודי ואסתטי, עם טקסטורה וצבעים שמתאימים לעיצוב הפנים הטבעי או האקלקטי.
  2. חומרים טבעיים: הפסיפס המשמש לייצור השולחנות נפץ טבעי, מה שהופך אותם לאקולוגיים ומתאימים לאנשים שנמצאים בחיפוש אחר פריטים מחומרים טבעיים.
  3. יציבות: הפסיפס הטבעי הוא חומר יציב וחזק, מה שמעניק לשולחנות קפה יציבות ועמידות לאורך הזמן.
מידה

קוטר 60 גובה 35 ס"מ, קוטר 80 גובה 35 ס"מ

אפשרות משלוח

,

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “שולחן קפה מרוקו”

מוצרים משודרגים