שולחן שתי מגירות

שולחן שתי מגירות מעץ טבעי מלא

חדש בגלריה של יעקב טוינה – שולחנות סלון מקסימים מעץ מלא, תוספת עיצובית חמה נהדרת לחלל המגורים בבית. השולחנות משתלבים נהדר גם בבתים בעיצוב מודרני בתור אלמנט טבעי בסלון. שולחן שתי מגירות עכשיו במלאי עם אפשרות לאיסוף עצמי מהמחסן או עם שליח עד הבית. רהיט מושלם לאוהבי העץ, עכשיו במלאי ובהמלצה חמה של הצוות. ניתן להשיג גם שולחן אוכל (90205A) ושידת טלוויזיה (51056) תואמת לשולחן.

מ: 2,990 

הוסף לווישליסט
שולחן סלון שתי מגירות
שולחן סלון שתי מגירות
שולחנות סלון מעץ הם פריטי רהיטים דומיננטיים ומשמעותיים בעיצוב הסלון. הם מגיעים במגוון סגנונות ועיצובים, ויש להם מאפיינים עיצוביים מיוחדים:
  1. חומר טבעי: שולחנות סלון מעץ מציעים מראה טבעי וחמים. העץ מוסיף לחלל הסלון רמה של אותנטיות ויכול להיות מתאים למגוון סגנונות כמו מודרני, כפרי ועוד.
  2. מגוון סוגי עץ: ישנם שולחנות סלון מעץ ממגוון סוגי עץ, כגון דובדבן, אלון, זית, פיני, ועוד. כל סוג עץ מציין טקסטורה וגוון מיוחדים.
  3. טקסטורות: משתנות לפי סוג העץ, רמת הגימור וכמובן רמת העיבוד.
  4. פרטים נוספים: שולחנות מעץ יכולים לכלול פרטים נוספים. ציפוי על גבי העץ, איטום, או אלמנטים מיוחדים בעץ שמוסיפים לעיצוב רמה נוספת של מורכבות.
שולחנות סלון עם מגירות מציעים יתרונות פרקטיים משמעותיים:
  1. אחסון נוסף: המגירות מספקות מקום לאחסון פריטים כמו ספרים, תקליטים, כלים קטנים, ועוד. זה יכול לעזור לשמור על הסלון מסודר ומאורגן.
  2. עיצוב אלגנטי: המגירות יכולות להיות מעוצבות בצורה אלגנטית ולהיות חלק מעיצוב השולחן. זה יכול להוסיף למראה הכללי של השולחן ולשדרג את החלל.
  3. פונקציונליות: מגירות בשולחן סלון יכולות לשמש לכמה מטרות, כולל מקום להניח כוסות או צלחות בעת מפגשים חברתיים, לשמור על ספרים או מגזינים, ואף להחביא פריטים שלא רוצים להציג באופן פתוח.
לסיכום שתי מגירות מעץ עם מגירות מציינים את יתרונות העיצוב החמים והאלגנטיים של העץ הטבעי ומספקים פונקציונליות נוספת עם האחסון המובנה.
מידה

רוחב 130 עומק 70 גובה 43 ס"מ

סוג עץ

בוקיצה, אלון

אפשרות משלוח

,

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “שולחן שתי מגירות”

מוצרים משודרגים