שטיח סף עבה קלאסי

 

שטיח סף עבה קלאסי לעיצוב עשיר וצבעוני כבר מהכניסה לבית

שטיח סף עבה קלאסי לכניסה לבית. שטיח הסף מיוצר מחבל קוקוס עבה ועמיד במיוחד עם סיבי חבל קשיחים לניגוב רגליים ועם הדפס צבעוני ומעוצב של שושנים. מוצר איכותי במיוחד עם אורך חיים גדול, המתאים לדלתות כניסה בגודל סטנדרטי של דירות אך שימושי גם לכניסות של בתים פרטיים. עכשיו עם שטיחי סף עבים נוספים לאיסוף עצמי או משלוח עד הבית.

מ: 149 

הוסף לווישליסט

למה לבחור בשטיחי סף עבים לכניסה לבית  

אז באופן לא מפתיע הסיבה הראשונה היא העמידות. שטיחי סף עבים מתאימים לכניסות עם הרבה תנועה מכיוון שכמעט ולא מתבלים. השטיח יציב וחזק, דבר הבא לידי ביטוי במשקלו הגדול של שלושה קילוגרמים. הסיבה השניה היא שלעיתים, בגלל שיפוץ פנים הדירה והוספה של שכבת ריצוף חדשה, מפתן הדלת נמוך מהמעבר פנימה, דבר שיוצר מעין מדרגה קטנה. כאן בא לידי ביטוי השטיח העבה, במיוחד כאשר הוא מעוצב בכזה חן.

יש לכם שאלות על שטיחי כניסה עבים ?

אל תפספסו את אחד מהשטיחי כניסה היפים שלנו, דברו איתנו בשעות הפעילות, בקשו את אריק או אלון או תשאירו פרטים ונחזור ביום למחרת..

וכמה דברים נוספים לגבי השטיחים

א. מיוצרים מחבלי קוקוס אורגנים בפיקוח ממשלת הודו העוברים תהליך עישון נגד מזיקים וחרקים למיניהם אשר תקף לכל ימי חייו של המוצר, אז הסירו דאגה מלבכם.

ב. תעשיית השטיחים היא אחד מענפי הייצור המסורתיים הגדולים ביותר בהודו ומפרנסת מאות אלפי בני אדם.

ג. שטיחי סף עבים מתאימים מאוד כתוספת עיצובית גם בחללי כניסה של בתים משותפים בבניינים בזכות עמידות יוצאת דופן ועיצוב שמח ועליז.

שטיח סף עבה קלאסי
שטיח עבה ועמיד לניגוב רגלים
מידה

אפשרות משלוח

,

מוצרים משודרגים