כורסאות בעיצוב דני

כורסאות בעיצוב דני בשלושה גוונים מקסימים

חדש בגלריה של יעקב טוינה – קטלוג עשיר ומעודכן של כורסאות מעוצבות. מתאימות מאוד לעיצוב חלל המגורים ואפילו לחדר העבודה והמשרד. כורסאות בעיצוב דני מיוצרות מבד ארוג או קטיפתי מהודר עם ספוגים מעולים על בסיס מתכת. תוספת מושלמת ואלגנטית בגימור מוקפד. להשיג בגלריה או עם שירות משלוחים ארצי מהיר. צפו גם בקטלוג עשיר של ספות בעיצוב סקנדינבי.

מ: 2,390 

הוסף לווישליסט
כורסאות מרופדות בסגנון עיצוב דני (Danish design) מציעות מגוון יתרונות עיצוביים שמקנים להן חן ופופולריות רבה בעיצוב הבית. הסגנון הדני הוא מוכר כנקי, מינימליסטי ומתאים למרבית סגנונות העיצוב, והוא מאפשר לכורסאות מרופדות להתמקד ביכולותיהן להשתלב בצורה נפלאה בחלל ולהעניק לו את התחושה הנכונה. הנה כמה מהיתרונות העיצוביים של כורסאות מרופדות בסגנון דני:
  1. פשטות וניקיון: כורסאות בסגנון דני מאופיינות בקווים פשוטים ונקיים. הן מציעות עיצוב מינימליסטי וללא יתרונות מיותרים, וכך מייצרות תחושת ניקיון וסדר בחלל.
  2. מראה איכותי: העיצוב המוקפד של הכורסאות מושך אליו את העין ומעניק תחושת איכותיות. השימוש בחומרים איכותיים בעיצוב ובצורה המתוחזקת ייחודית מעניק לכורסא מראה מעודן ויציבות.
  3. נוחות: הכורסאות הדניות עובדות על ההיבט השימושי במקביל לעיצובי. קווים המתאימים לצורת הגוף מספקים תמיכה מצוינת לגב ולגפיים, מה שמקנה הרגשה של נוחות מרבית.
  4. מינימליזם פרקטי: הסגנון הדני מחזיק בעיקר בעיצוב פונקציונלי ופרקטי. הכורסאות מעוצבות כך שהן לא רק יפהפיות אלא גם תואמות את הצורכים היומיומיים של האדם בחלל.
  5. התאמה למרבית הסגנונות: כורסאות דניות יכולות להשתלב בקלות במגוון סגנונות עיצוב, מהקלאסי ועד המודרני. הן יכולות להתאים למגוון טעמים ואפשרויות עיצוביות שונות.
  6. הרגשת ביתיות: העיצוב החמים והקסום של הכורסאות מעניק תחושת ביתיות ונוחות. כלומר, הן מיועדות לא כאלמנט עיצובי, אלא תחושת שימושיות ביתית נעימה.
  7. פינוק עיצובי: כורסאות דניות עשויות להתאים לכל חלל ולמסגרת ולהעניק לו תחושת פינוק ועיצוביות. הן מיועדות להפוך לנקודת עין ולמרכז עיצובי בחלל.
בסך הכול, הסגנון הדני מציע חן נוצץ ונקי וביכולתו להעניק תחושה של שלמות וניצבות לחלל הבית. כורסאות מרופדות בסגנון דנמרק מצליחות לשלב עיצוב מוש
מידה

רוחב 86 עומק 88 גובה 82 ס"מ

צבע

אפור ארוג, ירוק קטיפה, חום חלודה

מספר יחידות

1, 2

אפשרות משלוח

,

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “כורסאות בעיצוב דני”

מוצרים משודרגים